torsdag 26 april 2012

Soc

Jo men tjena!

Blir man inte löjligt glad och full av energi när man kikar ut genom fönstret och ser detta omtalade vårväder. Grått och duggregn, idag igen..

Här är jag idag, såhär ser jag ut varje dag typ. I alla fall sedan jag köpte mina löparbrallor från Stadium för några veckor sedan, jag har använt dessa tights sjukt mycket. Känner mig galet sportig!

Nu ligger Tyra ute i vagnen och sover, jag har yrat runt här som en galning för att plocka undan allt hon dragit fram och lagom till jag är klar brukar hon vakna och jodå så även denna gång, nu sitter hon här bredvid och smaskar i sig lite spagetti. Nam nam!


Har inte varit ut och sprungit så mycket i mina löpartights än, ingen gång alls närmare bestämt men man känner ju sig så sportig bara man har dom på sig
och sen har jag faktiskt gått en hel del :)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar