lördag 25 september 2010

Lördag

Syrran sov här från igår till idag, så i morse åt vi frulle ihop och sedan jobb på café. Efter jobbet blev det möte och lite planering med Sussi och sedan vidare till Ica Maxi för att handla kvällsmat.

Till Kvällsmat blev det potatissallad med smak av sourcream and onion + att jag hackade i rödlök och äpple, till det blev det ruccolasallad, körsbärstomater, passionsfrukt, vattenmelon, grillad kyckling med smörstekta kantareller och vitlöks bearnaisesås. Enkelt men gott!!

Uffes brorsa och syrran käkade med oss och sen kom Uffes kompis Micke, dem pimplade vin och började förfesta. Syrran blev sugen på utgång hon med, så hon lånade lite kläder och jag fixade henne med smink och frisyr, hon blev en pingla ;) Och jag blev lämnad själv här hemma ha ha... där försvann vår myskväll ;)

Men det är lugnt jag sitter ju här framför datorn och smuttar på en sprite :) hehe,
ska passa på att slänga mig i soffan med magen (som mer är en fettvalk ;) och lata mig, blir nog en riktigt rolig dag i morgon, hoppas jag. Berättar mer då!

Trevlig Lördagkväll!!!


















 

Bilder från när vi var i Budapest :)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar