måndag 6 februari 2012

Glitter & Glamour

Tjing tjing

I lördags hade min underbara kusin Matilda lånat vårat café & där hade hon sin 25 års fest. Det var jättekul och hon hade ordnat så fint med dukning, god mat och roliga lekar. Temat för kvällen var Glitter och Glamour!

Tack gulliga K U S S E för en toppenkväll :)


Nu är jag och syrran i Lidköping, vi pluggar för fullt inför provet som är i morgonbitti. Blir både teoretiskt och praktiskt prov och förhoppningvis åker vi härifrån godkända och certifierade :)
Har i alla fall varit en jätterolig och inspirerande dag och vi har lärt oss massor!

Innan vi åkte hit så fick jag lite ångest och ville inte lämna Tyra, men när vi väl satte oss på tåget i går så kändes det ändå okej. Det har gått så fort och jag kommer ju hem sent imorgon kväll, så tre dagar utan min lilla plutt går nog bra. Drygast är nog att bröstet (jag ammar bara Tyra på ena bröstet sen hon var två månader) är sprängfyllt och drygt att tömma ;)



Jag och fina kusse, jag lånade Tyras lilla tiara som hon fick i doppresent

Så här såg jag ut bakifrån

Hade en kjol och ett linne från Miss sixty som jag köpte i USA för typ 7 år sedan men aldrig har använt

Nu ska jag plugga vidare!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Åh håller tummarna att certifieringen går superbra imorgon.. Åh vilken söt tiara den kommer Tyra se ut som en prinsessa i sen :) våra små prinsessor :) massa kramar ida

    SvaraRadera
  2. Yooo.. Vilka snyggingar. Kul med utsläppt. Det var länge sedan..=) babe syns imorgon. kramar

    SvaraRadera