tisdag 31 juli 2012

POMPdeLUX

Hej hej!!!

I våras var jag på ett trevligt barn klädesparty hos en gammal klasskompis.
De var märket POMPdeLUX som visades upp och jag gillade verkligen sommar kollektionen och köpte en tröja, en t-shirt, två strupbyxor och två klänningar till Tyra. Det var mjuka, sköna och användbara plagg som Tyra har fått använda mycket!

 Tidigare i somras gjorde jag en till beställning och nästan alla plagg valde jag i lite korall/ orange färg som jag har kunna mixat och matchat.

Det här beställde jag först

Tyra i början på maj


Man ser att Tyras hår är så mycket kortare här

Den här beställningen gjorde jag online.
2 par byxor, en kjol, en t-shirt och en blus

Här har Tyra kjol, strumpbyxor och t-shirt från POMPdeLUX

Här i sköna harembyxor och söta blusen


Än har inte höst kollektionen kommit, men jag ska spana in den online den 29 Augusti!

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Hej syrran, är så tacksam för allt igår
    och glad att jag slipper vara splittrad..hahhh
    Livet går i rätt riktning.
    Tyra har alltid så söta och gulliga kläder, hon kommer prata flytande innan två.
    Shhit vad hon kan.. =)
    Puss på Er =)

    SvaraRadera