söndag 30 oktober 2011

Lugnt här hemma

Hallå! 

Nu sitter Uffe och jag & äter en lugn söndagsmiddag här hemma, 
bara vi två :) Så skönt! 
Tyra Banks är och hälsar på sin moster och P, första gången hon är där helt själv. 


Det känns som dagen har varit så lååång, jag och Tyra har varit ute och krattat löv, badat, lekt massor, sett på filmen Erin Brockovich, käkat, vilat, sjungit, fikat, ätit upp godiset från igår (eller det var bara jag)....

Nej, nu ska vi röja upp lite snabbt här och sen dra och hämta hem vårt barn!!!
Tyra slängde en snabb blick i spegeln innan hon drog :-)

Kram Malin


4 kommentarer:

  1. Söt hon är. Vilken dag i veckan hade ni tänkt gå till öppna förskolan? Vi kanske kan hänga med :) kram

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna! :) Den här veckan tror jag det blir på onsdag, vore jättekul om ni ville hänga med :) Måndagar känns det som att det är så mycket folk och alla barn är så vilda efter helgen ;) så måndagar skippar vi nog! Fredagar är det stängt och då går vi ändå på babysim. Jag har ett möte imorgon, så då hinner vi inte men som sagt onsdag :)

    SvaraRadera
  3. Okej! Typiskt så jobbar ju jag då!=(

    SvaraRadera
  4. Jaha okej synd, men vi kanske går på torsdag också :)

    SvaraRadera