lördag 8 oktober 2011

Utbildning

Hej hej!

Nu håller jag på och snabbstädar här hemma och bloggar lite samtidigt, Uffe tog Tyra med sig och åkte och tippade.

I veckan rensade jag ut ordentligt i Tyras garderob, sist så sparade jag lite kläder som var precis i storlek men nu är dom alltså för små och ett berg av kläder har åkt ner i källaren. Ska rensa bland alla pyttekläder någon dag också, vissa bebiskläder ska slängas, andra sparas till den dagen syrran (eller någon av brorsorna, men det känns länge kvar...) ska ha barn och några kläder ska jag spara till Tyra, men det får bli någon annan dag.
Idag ska vi nämligen på utbildning inom nätverksföretaget Sitetalk som vi är med i, Tyra hänger såklart också med och idag ska hon få ha på sig lite nya kläder som jag shoppade igår.


Bland annat köpte jag en ny röd och vit randig mössa, så svårt med mössa tycker jag. Tyra har hur många som helst men vissa åker ner i ögonen medan andra åker upp så öronen syns och vissa är bara söta men kanske inte så bekväma... hm får se hur det går med den här.


Nya grå sköna brallor


Så här har jag tänkt att hon ska se ut idag :) Ny vit body också under.

När hon åkte iväg med Uffe hade hon en lortig pyjamas på sig under overallen ;)

Ikväll blir det tjejsnack och mys när favvosyster och fina kusse kommer och hälsar på det här blir nog en toppenlördag!

Kram Malin 

2 kommentarer:

  1. Polarn och pyrets mössor är överlägset bäst :) jag köper sällan polarns kläder, men just mössorna köper jag alltid, dom sitter perfekt!! :) bara ett tips!! // en som brukar läsa

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för tipset!

    Tyra har två mössor från polarn och pyret, men hon har växt ur dom nu. Absolut, nog har de varit bra allt(!) men den ena tyckte jag åkte upp bak i nacken fast den var i rätt storlek!?!

    Har en till från p&p också, men den är än så länge för stor..

    Kram Malin

    SvaraRadera