söndag 6 november 2011

Zumba

Tjingeling!!

 Idag var det en stel mama som klev ur sängen...
uj uj vilken träningsvärk! Haha, dels ZUMBAN som jag var på igår, men sen fick jag också skön men hård massage av Uffe på axlar och rygg igår och det känns som träningsvärk idag.

Ang. ZUMBA så tyckte jag att det var riktigt kul att få komma iväg och träna, men passet kändes så långt, hade räckt med 1 timme tycker jag.
Roligt var det absolut men njae det är inget som jag kommer börja på, funderar mer på friskis & svettis. Jag gillar när det bara är en timme men man får med både styrka och kondition. Ska nog ta tag i det i Januari.

Idag är sista dagen på situpsutmaningen! Jag lär göra 200 idag då jag måste ta igen en dag förra veckan som jag missade, puh.


Idag åker nog nya tajtsen på som jag köpte på Kupolen när jag och syrran shoppade!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar