torsdag 29 december 2011

Planering

Heeej!

Idag har jag, syrran och lillebror Victor haft ett planeringsmöte inför 2012. Då vi ska starta upp ett till bolag och även ändra inriktning på vårt café finns det en hel del att planera.

Efter mötet åkte jag och handlade inför nyår, planerade en trerätters meny igår och till efterrätt blir det vit chokladmousse med mango och passion. Receptet snor jag från tv-programmet Halv åtta hos mig, såg på det programmet nu i veckan då det är parmiddag i Göteborg. Jag tyckte det såg så gott ut, samt att alla paren tyckte det var gott.

På tal om gott så sitter jag, Uffe och Uffes dotter Linda och äter chips, dipp och coca-cola.
Riktigt länge sedan vi åt chips här hemma och tur är väl det för oj så gott!!
Vi kikar lite på Eldsjälsgalan på 4:an och har öppnat julklappar :)
 Tyra fick sötaste och goaste lilla mjukisvovven av Linda som hon ligger och myser med nu i spjälsängen.


Här är tre andra julklappar som Tyra fick i år, ny söt klänning från hennes farbror Bosse och nya strumpbyxor & liten spis från mig och Uffe





Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar