torsdag 1 december 2011

December

Tjingeling Torsdag!

Jag tycker det gick riktigt bra med "5-minuters metoden" igår, Tyra somnade 21.30 och sov i sin spjälsäng till 03.55. Då gick jag på toa och jag tyckte jag såg Tyra hänga i spjälsängen med en arm men tänkte att jag ser väl i syne.. men när jag smyger förbi hennes säng så vaknar hon till och skriiiiker så högt hon kan och mycket riktigt så satt hon och sov på armen och liksom hängde i spjälsängen. Lilla pluttan då.

Då tog jag upp henne och la henne med mig i sängen för att inte väcka resten av familjen, men jag är jättenöjd med natten och vi sov gott båda två till morgonen & det var länge sedan jag vaknade så pigg.


Här är lite av kläderna som jag shoppade til Tyra på Kupolen igår.





Tyckte det var så gulligt och lite juligt.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar