måndag 5 december 2011

Ny vecka

Tjoooohej

Vaknade med mensvärk från helvetet, men efter 2 ipren och en värmesäck på ryggen till frukost så kändes det bättre.

Syrran kom hit på en sen lunch och stannade kvar i flera timmar och vi pratade om framtiden och inspirerade varandra :) Pepp pepp pepp!!


Nu ska jag och Uffe äta hemmagjord pizza, Tyra hon sover i sin säng.
Jag är såååå nöjd, med att det går så bra att få henne att sova.
Efter att jag ammat henne och även gett välling och sedan lagt henne i sin säng tar det bara några minuter innan hon sover.

Åh det är så galet skönt att få lite egen tid på kvällen. (Sen flera månader har hon kunnat somna en liten stund i vår säng, men sedan vaknat och jag har fått lägga mig med henne och för att inte göra om samma process hela kvällen har jag lagt mig för natten eller fått lov att ta upp henne). Men nu de senaste dagarna så sover hon i sin säng till typ 03 på natten och när hon då vaknar så får hon komma till våran säng och jag ammar henne tills hon somnar.



Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar