fredag 29 juni 2012

Junifredag

GodKväll på er!

Jag ligger och myser i soffan. Bara jag och Tyra hemma och Tyra sover, så det är riktigt lugnt och skönt.
Uffe är på peace and love festivalen. Jag var där i 45 minuter igår då syrrans kille P var barnvakt till Tyra :) Lyssnade på en föreläsning som Johannes Hansen hade på cozmoz, den hette Fuck your Fears. Riktigt bra! Imorgon ska jag gå på p&l hela dagen eller rättare sagt natten lång, då Tyra ska sova hos sin mormor och morfar.


 
På eftermiddagen idag drog jag, Tyra och mamma till Falun och kikade lite i butiker. I inredningsbutiker. Inredningsbutiker med Tyra som såklart ville ta på precis allt och säga -däää till varje pryl haha.


Tyra fick ett paket igår av mamma och pappa

Och hon hade på sig sin fina nya tröja redan idag som låg i paketet.
Jag invigde mina nya shorts som jag köpte här om dagen
(Tyra & Jag i Falun idag)

Nu ska jag läsa en ny tidning som jag köpte idag och äta upp godisremmarna jag köpte på peace and love området igår.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar