torsdag 6 september 2012

Bröllop

Tjingeling!!

Sitter och slötittar lite på kanal 7, det är bröllopsduellen som visas där. Har sett den någongång förut, men inte som förlovad hihi.. Tänk att jag är förlovad(!) och ska gifta mig. Vissa förlovar sig bara, men vi har förlovat oss för att gifta oss. Känns coolt att jag ska gifta mig! Fru Nahlén Blomberg haha

Små detaljer som vad Uffe tycker/vill, vart vi ska gifta oss, och framför allt när har jag inte styrt upp än. Men det kommer.

Jag ska fixa en dreamboard tänkte jag, klistra upp massa inspirerande bilder och dagdrömma lite..


Köpte BröllopsGuiden så fort den kom ut.

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag ville bara tacka så jättemycket igen för den fina presenten till August igår. Han blev jätteglad för paketet när han kom hem och den superfina skjortan passade perfekt. Så himla gulligt av er <3 Och jätteroligt att ni kom på loppisen oxå :)Hoppas ni får en riktigt mysig helg i det fina höstvädret.
    Stora kramar från Emelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emelie!

      Vad bra att den passade :)

      Kul att se dig igår, snygg sjalen var och din fina gråa tröja!
      Ha en toppenhelg ni med!!

      Kram Kram

      Radera