tisdag 25 september 2012

Utvecklingssamtal

Todeloo Tisdag! 

Igår efter ett lunchmöte hängde jag med mamma till valbo och IKEA. 
Tycker inte att IKEA i Valbo är sådär jätte inspirerande, då är det i Västerås och Uppsala roligare att åka till men jag hittade lite små saker ändå. Bland annat nytt fårskinn till Tyras vagn, en ny lampa, vinglas och såklart ljus. Mamma hittade desto mer ;) och kul hade vi mamsen och jag!

Idag har jag och Uffe varit på Tyras förskola för utvecklingssamtal.
Så kul att få höra hur vår lilla skrutta är när inte vi är med. 
Vi har anat att det går riktigt bra, men man kan ju inte vara säker haha.. men jodå det går hur bra som helst. Hon är tydligen nyfiken, envis, glad och tar för sig!


Tyra har knappt tid att vinka och säga hejdå när vi lämnar henne på förskolan.. Hon vill snabbt in och leka med barnen. Känns skönt att veta att hon trivs.

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Tyra kom hem till moster nu och busa med mig haaaaheee. & p.

    SvaraRadera