måndag 20 juni 2011

Måndag gör jag ingenting...

Tisdag ser jag mig omkring...

Jodå det stämmer ganska bra idag faktiskt, har inte så mycket inplanerat idag. Imorgon däremot ska vi till BVC. Fullbokat, jo jag vet ;) hehe..
med en liten knodd här hemma så blir varje inbokad sak så mycket, innan gjorde man sånt i farten.

Vissa dagar känns det verkligen som att jag inte har hunnit göra någonting, jovars ibland är det skönt! Men ibland undrar man vad det är som tar sådan tid.... ja dels är jag nog lite seg, sen sover lillskruttan bara väldigt korta stunder åt gången, dessutom oregelbundet så när hon blundar några minuter försöker jag stoppa i mig något att äta, borsta tänderna och bädda sängen och vips så är hon vaken igen.



onsdag ska alla syskonen umgås, då kommer Uffes äldsta dotter Linda hit (och Linn & Adam) så ska Tyra hänga med dom i några timmar. Då ska jag greja :) hoppas att det blir uppehåll för då ska jag måla ute.



Känner mig lite stressad, har en baaamsehög med massa roliga tidningar som jag har fått av mamma. Frågan är när jag ska hinna läsa alla.... LYXPROBLEM ;)
Börjar med en nu direkt, medan Tyra sover, få se hur många sidor i den jag hinner bläddra innan sötisen vaknar.

Kram Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar