fredag 10 juni 2011

Studentfredag

Gókväll!!

Idag tog jag och Tyra en långpromenad i värmen (puh!) och efter en kall skön dusch gjorde vi oss kalsfina för att åka och fira en härlig kille som heter Anton, han tog studenten idag :)

Väl hemma från studentkalaset klädde jag av Tyra klänningen och la henne nakenfis på golvet, hämtade en fläkt (som jag riktade mot golvet) och gjorde henne sällskap, oj vad svalkande och skönt det var! Prinsessan jollrade för fullt :) Såååå mysigt!


Nu har vi precis kört ner Uffe på stan, han skulle dricka öl med några kompisar. Han frågade tidigare i veckan snällt om han fick... haha, det är jag som är chefen här hemma ;)


Någon som inte ville åka bil var Tyra, hon skrek så högt hon kunde nästan hela vägen, men hon blev till slut helt utmattad och somnade, lilla tjejen då. Nu sussar hon i vagnen här hemma och jag har fyllt en godisskål med massa gott. Får se om jag kollar lite på talang på tv4,
annars blir det sex and the city maraton.
Här är en bild som jag tog på Tyra igår, innan jag bloggade.

Hoppas ni får en toppenkväll och grattis alla studenter!!
Kom precis på att det är 8 år sedan jag tog studenten, hjälp vad fort det går!!! Jag gick frisör på Haraldsbogymnasiet i Falun.
Mamma påminde mig idag om när jag tog studenten. Hela släkten satt och väntade på mig i 2 timmar, jag blev lite sen (obs!) och en aning glad i hatten om vi säger så när jag väl kom.... och även suuuuper hes, hade åkt cab med kompisar och skrikit mig hes haha..

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar