tisdag 21 juni 2011

Spruta

Halli hallååå!!

Idag har jag och Tyra varit till BVC och Tyra har fått sina 3 månaders sprutor, hon blir tre månader om 6 dagar men vi kunde ta sprutorna idag då det är peace and love nästa vecka och jag ska försöka hjälpa till så mycket jag kan på vårt café då.
Oj vad det var läskigt, speciellt för mamman ;) Jag höll i lilla stumpan och sen fick hon en spruta i varje lår, jag blev tvungen att titta bort.
Kommer ihåg på BB när Tyra blev stucken så många gånger, då hon hade blåsljud på hjärtat och hon behövde ta fler prover, usch vad jag tyckte det var jobbigt att se...

Tydligen kunde man få feber och bli lite kinkig efter vaccin sprutorna i två dagar, men än så länge har hon inte fått någon feber i alla fall men lite gnällig och väldigt mammig har hon varit nu på kvällen, hon somnade nyss om i mitt knä för när jag lägger henne i vagnen vaknar hon och är missnöjd, så nu sussar hon i min famn medan jag försöker skriva ett blogginlägg ;)
 min lilla skatt!!


Här är en bild från förra veckan på en glad tjej som ligger på sin mammas mage och skrattar för fullt.

Uffes dotter Linda har nyss kommit hit, hon och Uffe försöker skruva ihop någon av möblerna till altanen som vi köpte i helgen :)

Kram Malin

1 kommentar: