måndag 6 juni 2011

Nationaldagen

Sveriges nationaldag!!!

Igår kom syrran och P hit och käkade kvällsmat ute i solen, kul att få höra om deras härliga semester :)
& idag har jag umgåtts med syrran nästan hela dagen & bland annat gjort en tre månaders planering.

Nu på kvällen åkte jag och Uffe och köpte kulglass, smarrigt! Nu hade det kommit in lakrits med lime mumsfilibabba.


 Uffe har börjat olja in altanen och jag och Tyra har bebisgos på golvet, men nu ska hon få bada lite. Hoppas ni också har haft en härlig dag!



Här är jag i nya korta mysbyxor från h&m, linnet är också nytt,
perfekt att amma i  :)

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Hur går det med Tyras prickar?

    SvaraRadera
  2. Hej :)

    Ja hon är lite prickig fortfarande, inte så mycket. Tycker i alla fall inte att det blev värre sen jag började med mjölkprodukter igen. Ska höra lite med BVC, får se vad dem säger.

    Kram Malin

    SvaraRadera