onsdag 27 juli 2011

4 månader

Grattis på 4 månadersdagen!

Tänk att min lilla bebbe blir 4 månader idag.
Den 27 mars kom en underbar liten tjej till världen och hon fick följa med hem till oss.
Vår dotter.
Nyfikna, duktiga älskade barn, vad skulle vi göra utan dig!?


Här sitter jag i soffan och pratar med min sötnos, i bakrunden skymtar Uffe

Vilken värme det har varit idag, vi tog en promenad men det var så varmt så den blev rätt kort, sen har jag och Tyra åkt båt med syrran och P.
Det var så mysigt att åka båt, solen strålade och det blev en sval skön vind när vi åkte, vi kikade på fina hus, kossor (som låg i gräset och latade sig vid vattnet), käkade glass på Torsångs café, åkte badring från båten (iiiii vad läskigt och kul det är!) och så stannade vi för ett dopp vid haganäs, men jag & Tyra badade bara fötterna.
Avslutade kvällen hemma hos mamma och pappa, satt ute och käkade goda räksmörgåsar från vårt café. Vilken underbar sommardag!

Kram Malin









1 kommentar:

  1. åh vilken härlig sommardag ni haft! Vi var i stugan och badade :)

    Grattis Tyra!

    SvaraRadera