fredag 1 juli 2011

Peace and lovely!

Hej på er!

Det gick bra att jobba på café igår, mycket att göra och massor av härligt festivalfolk :)
 Kände mig lite förvirrad och seg i början, men det gick ganska? snabbt att komma in i tempot igen.
Efter 2 h var jag väldigt nyfiken att höra hur det gick för min lilla prinsessa hemma med mamma. Syrran tyckte jag var töntig, ska du ringa reeeedan?? ;)
Det gick i alla fall jättebra för mamma och Tyra, hon är en riktig liten gullunge och är så nöjd sa mommo :)

Mamma tog en promenad med Tyra ner på café så jag kunde amma henne där. Sen åkte vi med Uffe hem när han hade slutat jobbet, så det blev inte en så lång dag, men det räckte.

Hade huvudvärk när jag gick och la mig igår och även när jag vaknade imorse, men nu är jag inne på andra koppen kaffe och det börjar ordna upp sig :)

Tycker det känns så skönt att vara hemma med min lilla sessa idag, saknade henne på bara några timmar igår!
Om några timmar sticker Uffe iväg på festivalen, jag och Tyra ska åka och handla lit
e och sen fixa lite middag till syrran och P ikväll. Går ni på peace and love? Jag ville inte gå i år även om jag kunde fixa barnvakt, jag vill vara hemma och gosa med min bebbe :)



Här är jag och Tyra när vi var och badade tårna tidigare i veckan

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar