tisdag 5 juli 2011

Bo på campingen på Peace and love?

Tjingeling!!

Idag har jag och Tyra varit på BVC, skruttan har växt på längden men inte så mycket på bredden ;) Faktiskt så har kurvan pekat i sidled så att säga och inte stadigt uppåt som den ska i några veckor nu. Jag har bara gett prinsessan ersättning innan hon ska sova på natten, men nu måste jag börja ge henne mer så hon kommer "rätt" på kurvan igen.

Barnmorskan kände i munnen och trodde som vi anat att det är en tand på gång. Inte undra på att hon dregglar så mycket och gnager hela tiden på sina små händer.

När jag skulle klä på Tyra igen och hon låg på skötbordet på BVC så snurrar hon runt som hon gör hemma till mage och vilar sig på armbågarna.
Oj vad tidig hon är sa barnmorskan, hon gör det så medvetet.
Det där brukar man kolla på 6 månaders-kontrollen.
Jag tycker själv att hon är tidig i utvecklingen, och om hon ska få en tand nu också så känns det som att hon blir stora tjejen.
Gick tillbaka i bloggen från det att hon föddes och minns hur nyligen hon var sååå mini mot idag, nu känns hon så med, hon är så nyfiken och stadig i kroppen mot vad hon gjorde för bara 2 månader sedan.

Åååh hjälp vad fort det går, snart är hon väl 15 år och vill bo på campingen på peace and love...



Här är min lilla goding, tidigare idag

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Åh hon är ju helt galet söt lillskruttan och så himla duktig :) Hoppas ni har det toppen i det fina vädret.
    Stora kramar

    SvaraRadera
  2. men d verkar ju inte gå nöd på henne, viktmässigt :-)) Vissa barn&bebisar e små i maten :-))

    SvaraRadera