måndag 11 juli 2011

40+45=85

85 års kalas!

I lördags var jag, Uffe och Tyra på 85 års kalajs.
Det var våra vänner A & N som firade 85 år tillsammans och de hade ordnat så roliga lekar!
 Här är lite bilder.


Jag och min dotter

Uffe försöker skruva ihop skruv och mutter med stora handskar på, vilket han var riktigt bra på

Här bygger vi en torn med hjälp av små klossar

Här ska det åkas skidor, Uffes lag står vid startlinjen

Haha, fortfarande vid startlinjen... det gick inte så bra för deras lag i den här grenen hihi

Kul hade vi!!!


Snart kommer min lunchdate hit, har gjort pastasallad och till efterrätt blir det jordgubbar med glass.


Kram Malin

2 kommentarer:

  1. sååå kul att ni kom! Jag kollade våra bilder igår å skrattade högt :-) Idag ska jag lämna in engångskamerorna... hahahaa.. spännande å se vilka bilder de finns i dom. Ha en fortsatt toppensommar! //kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Hej Anneli!!
    Kan tänka mig det :)
    Spännande att se vad det är för bilder i alla engångskameror hihi

    Tusen tack för allt!!!

    Kramis

    SvaraRadera