onsdag 19 januari 2011

90%?

På min "widget" här på sidan ser jag att det står att bebisen sover 90% av tiden, men det kan inte gälla min bebis! Eller i alla fall så rör den på sig hela tiden, det känns som att den är vaken 90% ;)
Den kickar mig i revbenet hur många gånger varje dag som helst och sprattlar runt där inne så det känns som jag ska få magsjuka. Babyn har nog växt en hel del på slutet, för nu känns det som h*n tar upp hela magen.
Det börjar bli lite tungt tycker jag, känner mig skapligt stor och det är så bökigt att ligga/ sitta skönt. På mage går det självklart inte att ligga och på rygg kan jag bara ligga några minuter innan jag mår illa, så det är ju på sidan som gäller men då kommer kickarna i revbenet hm..

Något som också börjar bli jobbigt är att knyta skorna, magen tar i och nu när det är kallt har man ju inte direkt några tofflor på sig.

Jag bara konstaterar hur det känns, jag klagar inte! ;)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar