tisdag 18 januari 2011

Tisdag

Hej bloggen!
Idag har jag varit på vift hela dagen känns det som, efter frukosten bakade jag två sockerkakor (till café), sen åkte jag och Uffe och fixade massor av ärenden, sen landade vi på café någon timme där jag skrev nya skyltar + att vi började ändra om en del. Sen åkte jag och Uffe och hälsade på Uffes mamma och vi käkade sen lunch där och direkt därifrån åkte vi till barnmorskan, sen hem och så har jag suttit med pappersjobb sen dess. Det är vad jag har hunnit med idag.

Barnmorskan sa att hjärtljuden fortfarande var  låga, 136 slag per minut.
Passade på att köpa ut mer järntabletter också. (Blodvärdet låg på 116 nu tror jag hon sa, sist var det 119 och gången före var det 124.)





















Här är en ny tröja och ett par nya brallor till bebisen.
Känner att jag börjar få någorlunda klart med kläder nu, men något jag är lite stressad över är allt annat som inte är klart. Som tex. vagn, spjälsäng och bilstol!!

Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Hej! Den 13 febr verkar fungera för alla!! Om vi startar vid 11 så är vi klara runt16. Fixar lite käk att inta i lämplig paus. Ska blu jätteskoj att få inviga er i silverlerans värld. Mvh kerstin

    SvaraRadera
  2. Hej Kersin!

    Ja, det ska bli jättskoj :)
    Då ses vi den 13/2!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vad har du tänkt dig för modell? Jag ska sälja min vagn för 4000kr till våren. En svart emmaljunga city cross med separat sitt och liggdel. Den är i superfint skick. Ser så gott som ny ut. Nu är det ett par som kanske vill ha den redan men det får jag veta nästa vecka. Är du intresserad så är det bara att säga till :)

    Kram kram

    SvaraRadera