onsdag 5 januari 2011

Roligt

Idag insåg jag och syrran att dem flesta butikerna i centrum skulle stänga vid 15, vilken roligt nyhet!! Vi hade räknat med att stänga vid sex som vanligt, men nu fick vi alltså sluta tidigt idag, så gött!!!!!

Jag och Uffe åkte till maserhallen och solade, finns ett rum med två solarier i så vi tog det rummet. Blev riktigt varmt, kvavt och svettigt så vi gick upp några minuter tidigare till och med.
Tycker att det är lite fuskigt att Uffe blir brun direkt och jag blir lite mer röd om man säger så haha + att jag måste sola så många gånger om det ska synas..

Hur som helst så har jag hunnit med att kolla igenom kläderna och sorterat dem i storleksordning som jag har köpt till trollet i magen, sorterat bland mitt smink och även bland mina smycken sen jag kom hem. Känns så skönt att slänga och organisera!!


















Här är en bild på halsbandet som jag fick i julklapp av syrran!

Kram Malin

1 kommentar:

  1. gokväll syster ryster!
    magen skriker redan på våfflorna =)
    Kul att ni kommer.
    Skönt med sovmorgon imorgon =)
    Puss

    SvaraRadera