söndag 2 januari 2011

Söndag

Igår efter att vi grejat i några timmar till här hemma åkte vi och käkade chinamat jag och Uffe, var riktigt gott!!! Sen for vi hem till farmor och drack kaffe där, kul att mamma, pappa, lillebror Victor, syrran och P också var där =)
Sen hem och bara slappa! Jag läste två nya tidningar mama och family living.

Idag började jag och Uffe med en långpromenad, skönt att komma ut och få lite frisk luft, men det var rätt kallt och jag fick sammandragningar hela tiden, så det var skönt att komma in i värmen igen och käka frukost!

Idag har jag varit helt slut, har mest lagat i soffan och tagit det lugnt, men nu ska i alla fall jag, Uffe och Adam åka och spela bowling =)
När vi kommer hem igen ska jag ta en magbild för den här veckan, återkommer!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar