fredag 28 januari 2011

Fredagkväll

Efter lunch åkte jag och jobbade på café fram till stängning, sen handlade jag lite och hem och gjorde kvällsmat. Så nu har vi nyss ätit goda kyckling fajitas och kollat på handbollen.
Jag stekte kyckling i små bitar, lök, vitlök, paprika och kryddor som jag blandade med riven ost och creme fraiche + majs.
Kul med något nytt, det är så lätt att bara köra lika hela tiden.

Nu ska jag stryka bebiskläder och kika på tv samtidigt, medan Uffe ska skruva ihop ett nytt vitrinskåp som vi köpte idag.





















Förra fredagen gjorde jag en varsin drink till mig och Uffe, som blev riktigt god. Jag hade i frysta hallon, is, fanta, loka och hallonsaft + lite pressad citron och apelsin. Min var alkoholfri och Uffes hade jag även i citronvodka.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar