tisdag 1 februari 2011

47 dagar kvar

Idag är det 47 dagar kvar till bebisen är beräknad. Snacka om lite!!! Vi får se om h*n kommer på dagen, före eller efter...

Igår var jag till barnmorskan igen, allt såg "normalt" ut och magen följer kurvan.
Bebben har legat med huvudet neråt jättelänge, så nu trodde hon att den skulle ligga kvar så tills det är dags att titta ut.

Jag drömmer ofta om min lilla baby, att den föds på konstigt sätt och ibland är den inte min heller utan någon i släktens, här om natten var det din kusse haha ;)

Här är mer kläder från när jag och mina syskon var små, det är nog mormor tror jag som har stickat det här :) Kläderna är så fina, ser knappt använda ut!

Kram Malin

4 kommentarer:

  1. Gokväll.. gud så söta. längtar tills dom blir använda =)

    SvaraRadera
  2. Hej sis!

    Ja, jag vet =) Du måste komma hit någon dag och kolla på alla våra gamla kläder ;)

    Puss

    SvaraRadera
  3. Drömde du att bebben var min!? haha! Du är galen!

    SvaraRadera
  4. Hej Kusse!

    Ja, visst är det tokigt haha

    Puss och kram

    SvaraRadera