tisdag 8 februari 2011

Vi föräldrar

Igår på förmiddagen började jag få tillbaka mina migränsymptom som jag hade förut, synen på ena ögat försvann och jag tappade känseln i handen och tungan, jag blev direkt riktigt rädd och kände neeeeej, det får inte komma tillbaka jag orkar inte igen! Uffe masserade huvudet och jag hällde i mig vatten, juice och resorb sen när jag började få lite huvudvärk tog jag direkt en alvedon och mer vatten. Sen vilade jag hela dagen i stort sett och det hjälpte tack och lov!!!!!


Har nyss betalat lite fakturor till café, ska åka ner och jobba lite senare på eftermiddagen men fram tills dess ska jag ta det lugnt!

Det låg en Vi Föräldrar tidning i brevlådan, den ska jag bläddra lite i nu och äta yoghurt med egen müsli som jag har gjort (mmm den är riktigt god)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar