söndag 20 februari 2011

Lägenhetsrenovering

Gick och la mig igår med huvudvärk och vaknade med huvudvärk, men efter en alvedon, två koppar kaffe och en skön dusch känner jag mig någorlunda.

Nu ska vi sticka iväg och hjälpas åt att riva ut en lägenhet.
Jag och syrran köpte för några år sedan en mini liten lägenhet på 21 kvadrat meter, centralt i Borlänge och hade som kontor då vi jobbade med våra Modeshower 2008 och 2009, men när vi hade köpt café (sommaren 2009) blev det att syrran bodde där istället (Då det var nära och bra till jobbet). Nu ska vi renovera om den och sen ska den säljas är tanken, då syrran och P bor ihop.
Så idag ska vi riva!!!




Här är en bild på mig, som jag tog på toan på café för ett tag sedan.
Vi hörs om några timmar!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar