onsdag 18 januari 2012

Fusk

Hej Onsdag

Igår fick Tyra hänga med till revisorn för att skriva på lite papper och efter det hade jag och sis ett planeringsmöte på mc donald´s och då fuskade jag lite och drack en liten chokladmilkshake.
Ärlig som jag är, erkände jag mitt snedsteg för Uffe när jag kom hem och då kommer det fram att han åt godis på söndagen när jag var på ett möte. Ha!
Det har inte gått tre veckor än och vi fuskar redan ;)


Jag och Tyra hos vår revisor. Tyra i fina koftan hon fick av sin kompis Olivia i julklapp :)

Nu ska jag förbereda mig inför ett möte ikväll, Adam har precis kommit hem från skolan och leker koja med Tyra. Mötet gäller ännu ett nytt företag som hela familjen är involverade i. Superskoj!

Kram Malin


2 kommentarer:

  1. Blä, skrev ett inlägg igår men de verka inte kommit fram :( Här kommer de igen: åh va fin lillan va i tröjan, Olivia hälsar att hon använt newbie bodien hon fick av Tyra dagligen, och att den är jätte skön och mysig.. Massa kramar från Ollie

    SvaraRadera
  2. Ja tröjan är så mysig :) Massa kramar från oss

    SvaraRadera