söndag 22 januari 2012

Pulka

Tjenixen

Jag &Adam har varit ut och dragit Tyra i sin pulka idag och hon tyckte det var roligt den här gången. Tyra stoppade ner vanten i snön medan vi drog henne och så fort vi stannade stoppade hon in vanten i munnen och smakade på snön.




Uffe tyckte vi hade så lite att göra idag, så han skruvade isär kaffebryggaren för att göra ren den. Nu har han lite problem att få ihop den igen, eller mycket problem. Få se om han kan få ihop alla delarna så vi kan bjuda syrran och P på fika när dom kommer hit om en stund. Eller fika och fika, kaffe. Något gott till kaffe skulle vara just gott.. börjar fundera på att dra mig ur Uffes mål, jag menar det är ju hans mål och inte mina ;)
(att inte äta sött förutom fredag och lördag)
Jag ska klippa syrran och hon ska nog få ta topparna på mitt hår också.

Kram Malin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar