torsdag 26 januari 2012

Mål 2012

Todeloo!!

Har kommit fram till vad jag ska ha för mål för 2012, har funderat ett bra tag och bland annat gjort en grovplanering + en dreamboard som jag nästan är klar med.

För mig ska 2012 handla om
familjen, karriär, hälsa och resor.

Har kommit fram till vad jag ska fokusera på och vart jag ska lägga min tid för att utvecklas, tjäna mer pengar och ha kul.
Det handlar för min del om att effektivisera mer, prioritera och gå min egen väg.

Därav kommer jag bara uppdatera här på bloggen någongång i veckan, då det tar för mycket onödig tid. Jag vet att ni kommer bli väldigt ledsna och ja, alldeles förtvivlade ;) *asgarv*



Just att resa mer, är något som vi vill göra både jag och Uffe och jag ser verkligen fram emot att göra det dom kommande åren :)
Här är några fler bilder från Spanien







Nu ska jag dricka upp min jordgubbssmoothie, ta en dusch och sen blir det en till bit prinsesstårta framför Revenge på 3:an = BALANS! Det ska det också bli mer utav 2012 :))

Kram Malin

5 kommentarer:

  1. Mäh du måste inkludera mig i ditt mål och våra fikaträffar va ska ja annars syssla med i höst :)

    SvaraRadera
  2. Som sagt familjen.. Känn er delaktiga :)) puss och kram

    SvaraRadera
  3. Naaw söthjärta :)

    SvaraRadera
  4. Tack för idag! kramar sis

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Tusen tack för gratulationerna :)
    Ja Thailand var verkligen paradiset och vi hade det helt underbart. Känns så tomt och trist att vara hemma i vardagen ingen. Sol, bad och lata dagar är betydlingt trevligare ;) Är allt bra med er?
    Kram Emelie

    SvaraRadera