fredag 25 mars 2011

BF + 5

Jag tyckte allt att lilleplutten kunde komma idag, men än vill bebben inte ut....

Hade fortfarande riktigt ont i ryggen i morse, känns som jag har burit något för tungt eller liknande, men efter att ha kört med en liten grej? som vi har som knådar ryggen så kändes det någorlunda i alla fall, så jag drog ner på café. Det hade varit galet mycket folk, men när jag kom blev det lugnt så jag gjorde inte så mycket förutom att käka våfflor :) Det är ju faktiskt våffeldagen idag, mums vad gott det var!!

Sen har jag åkt runt och gjort mer ärenden, in på Kupolen och handlade lite grejer, postade lite brev, handlade färg, köpte aloe vera, hälsade på mamma på jobbet en snabbis och nu har jag tagit fram papper som ska sorteras till revisorn.

Ska i alla fall inte jobba på café imorgon, men om ingen baby vill titta ut så kanske jag och mamma åker till ikea en vända, behöver shoppa några grejer till lilla lägenheten.


























Ännu ett kort som syrran tog på mig och magen.


Nu ska jag sätta igång med papperen så vi kan ha fredagsmys sen här hemma.
Återkommer om något händer...

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar