fredag 4 mars 2011

Fredag 4 mars

Så skönt att vara hemma, home sweet home...
Blev väldigt mycket att göra idag på café då vi hade beställning på morgonen och sedan mycket take away kunder blandat med en hel del lunchgäster =)
Sen strax efter lunchtid blev det helt dött och vi hann se på lite skidor på tv samt komma ikapp med all disk. Vi trodde att det skulle bli lugnt då det kändes så dött på stan, men helt plötsligt fick vi massor av beställningar, så det var tur att Uffe var där och kunde rycka in och hjälpa till =) TACK ÄLSKLING!

Efter vi stängt blev det handling på ica och nu har vi käkat fruktsallad med keso och nötter, så gott!! Nu känns humöret lite bättre igen ;) Innan jag blev gravid hade jag sällan dippar i humöret på grund av att jag inte hade ätit på länge, men nu känner jag av lågt blodsocker rätt ofta haha ;)

























Bilden är inte tagen idag utan för någon vecka sedan. Syrran tycker magen har "ramlat" ner och ville ta ett kort på den hängande buken ;)

Hela dagen har jag fått mycket sammandragningar och bebisen har tryckt på rejält.

Nu ska jag och Uffe se en film, ska bli skönt att slänga sig raklång i soffan :) Hoppas ni får en härlig kväll!!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar