lördag 12 mars 2011

Lördag den 12/3

Tjingeling!
Nope, ingen bebis igår som jag hade gissat så nu är jag struken från gissningslistan ;)

Har jobbat på café idag och det gick riktigt bra. Mycket folk fram till 13, sen blev det rätt lugnt sista timmen.
Här hemma läser vi tidningar och väntar på att maten ska bli klar, blir pressad potatis och lax, yammie!

Sen blir det väl att kika på melodifestivalen och mumsa lördagsgodis.



Hittade en bild i ett album från när jag var liten, där jag har på mig den här gula dressen som jag visade i bloggen för några veckor sedan. Haha vilken liten gul fuling jag var ;)



























Jag och farsan

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Hej brallan! Håll näbben kvar tills på måndag;) vill vinna korgen!!! Gullig bild på dig syrran. Puss

    SvaraRadera