måndag 21 mars 2011

Övertid

Nope ingen bebis har kommit än, nu har jag alltså gått in i vecka 41.
Får nyttja tiden väl till annat istället då...Detta har jag hunnit med idag:
¤ Städat toaletten
¤ Bäddat rent i sängen
¤ Jobbat på café i 4 timmar
¤ Köpt en lampa (till lilla lägenheten som ska säljas)
¤ Varit hos barnmorskan
¤ Kort promenad hem från sjukhuset
¤ Betalat räkningar

Det var väl det.

Barnmorskan sa att jag med stor sannolikhet skulle bli mamma den här veckan, (enligt statistiken..) så jag hoppas på det! Sen sa hon också att det är inte alls säkert att jag kommer få förvärkar eller liknande. Så vem vet kanske inatt..?


Här är två bilder på mig som liten, som jag hittade bland alla kort som rensades i helgen.


























Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Så söt du var när du var liten! Det syns att det är du :)
    Såg nyss på En unge i minuten och tänkte på dig.. Är så avundsjuk på dig nu!
    Vilken bra blogg du har skrivit. Kul att du skrivit så mycket (har inte läst allt). Vilket roligt minne.
    Hoppas att det blir bebis snart, fast den verkar trivas bra därinne :)
    Kramar från Sandra och Harry

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra!
    Jag såg också på En unge i minuten igår och tänkte såklart -snart är det min tur =)

    Ja jag tror bloggen kommer vara ett roligt minne, har skrivit i stort sett varje dag.

    Tyvärr råkade jag strula till det med bilderna för ett tag sedan så jätte många bilder försvann, men jag har lyckas ladda upp många igen.
    Tar några bilder då och då för att det inte ska bli så drygt att ladda om de, så ifall du undrar varför flera bilder är borta eller svarta så beror det på det..

    Ja än så länge verkar bebisen trivas i magen, får se om den vill komma den här veckan :) HOPPAS! :)

    Stor karm till dig och familjen!
    Ps. tack för senast!!!!

    SvaraRadera