måndag 11 april 2011

Bilder på bebisen

Hej!
Då var det måndag och ny vecka :)
Själv sitter jag i morgonrock och dricker kaffe, har gullat med lillan och ammat om vartannat hela förmiddagen, men jag har hunnit korrläsa några texter också som ska in i en tidning som pappa jobbar med.
Fick fler bilder på Tyra som goa och duktiga Emelie har tagit, här är några av bilderna.





Idag ska vi nog i alla fall kunna ta en promenad!! Verkar vara riktigt skönt väder ute.
Nu ska jag passa på att göra mig i ordning medan bebisen sover.
Önskar er en härlig start på den här veckan!!

 
Kram Malin

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu har jag skickat 3 mail till med bilder och har några kvar, tror jag. Har inte riktigt koll på vilka du fått. Men jag skickar det jag tror och så kanske det blir dubletter. Bättre det än att jag missar några ;)
    Ha en toppendag i det härliga vädret.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Malin.
    Åh, vilken söt liten tjej =)
    Hoppas ni mår bra allihopa.
    Kramar Från Tina Lillevold

    SvaraRadera
  3. Hej Emelie!
    Tack för ALLA jättefina bilder som du har tagit på min lilla tjej :)

    Kram Kram


    Hej Tina!
    Ja, hon är så söt :)
    Vi mår bara bra!!
    Kul att du kommenterade :)
    Hoppas att allt är bra med er också!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. guuuud vilken goo tjej! Man blir ju riktigt sugen på en egen:) Hoppas ni mår toppen!! KRAM Jennifer

    SvaraRadera
  5. Hej Jennifer :)
    Jo vi mår bara bra!
    Lillstumpan är så goo.
    Hoppas allt är bra med dig också!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera