fredag 29 april 2011

Kate & Williams bröllop

Bröllop!

Antar att det var fler som såg på tv runt lunch idag, min lilla Tyra ville bara sova i vagnen om jag drog henne fram och tillbaka, så då passade jag på att kolla på bröllopet. Oj vad fin Kate var tycker jag, gillade håret och spetsen!!! Hon var verkligen en vacker brud. Om man ska anmärka på något så tycker jag att klänningen satt lite tokigt över bysten, blev lite spetsigt.



På eftermiddagen tog vi en promenad ner på stan och fikade, gjorde några ärenden och gick hem igen. Tog ett par vårskor från förra året på mig men fick skavsår på tre ställen, typiskt!
Nu blir det fredagsmys här hemma med kebabpizza och soffhäng.


Igår skrev vi ju på faderskapsintyget (nu kommer Uffe inte undan ;) haha
och sen var vi till BVC, Tyra verkar må bra och går upp i vikt som hon ska.
Vi var lite oroliga för hennes ögon, som har varit rinnande hela tiden men det har blivit värre och även grönt.
Det var inget som man gjorde något åt, om det inte blir ännu värre, så det är bara att torka med ljummet vatten... Hon tycker inte om det kan jag meddela!
Här är jag och Tyra på BVC


Vår lilla bebis väger snart 5 kilo.

Trevlig fredagkväll på er!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar