fredag 22 april 2011

Långfredag

Lååååååångfredag idag!!

Vilket underbart påskväder! :)
Här hemma är det full fart, vi håller på överallt samtidigt... Dels spacklar och grejar i köket, gör rent på altanen som är så lortig, försöker hinna städa undan lite och få lillan att somna. Nu tog jag en paus för det verkar som hon somnat in, i alla fall för stunden. Borstar tänderna och skriver blogginlägg, det gäller att vara effektiv!

Dagens planer är att göra lite påskfint här hemma och så ska jag försöka mig på att baka tårtan till imorgon, och så kommer min kompis Ida och hälsar på oss, kul! Sen ska vi väl hinna ta en promenad i det ljuvliga vädret och dricka kaffe ute på altanen :)




Idag ska Tyra få inviga sina nya rosa strumpbyxor som jag köpte förra helgen.


De här lite mörkare rosa var för stora.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar