tisdag 12 april 2011

Goodiebag

Tjing!
När vi åkte hem från BB fick vi en present, en goodiebag/ babybag ;) med små prover med oss hem.
Det var små söta strumpor, body, blöjor och krämer med mera!


Blöjproverna var från Pampers och jag tyckte dom var bra, så jag har fortsatt köpa pampers men sist vi var och handlade köpte jag Libero och nu har vi testat i några dagar och jag tror nog att vi återgår till pampers.
Har testat Willys egna också, men de var för stora så vi får vänta till lilla rumpan har blivit lite större ;)
Vilka blöjor använder ni?

Kram Malin

4 kommentarer:

  1. Vi har oxå kört stenhårt på pampers blöjor när barnen är små. De är mycket tunnare och känns inte så klumpiga och breda som libero gör. Men sen när det är dax för up&go blöjor så är libero oslagbara. Superbra!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har använt pampers när de varit små och sedan övergått till Libero när de börjat närma sig 1 år, men sedan har jag övergått till Huggies. Jag tycker att deras little walkies är perfekta! //Veronica

    SvaraRadera
  3. Jag använder bara pampers, libero blir så klumpiga tycker jag!

    SvaraRadera
  4. När barnen var små använde vi pampers, provade libero men dom var för klumpiga tyckte jag!! Nu kör vi bara på Willys egna, och dom är oslagbara :) både som vanliga och i upp&go :)
    Prova dig fram de edet bästa...
    // M

    SvaraRadera