måndag 4 april 2011

Jag, Uffe & Tyra

Idag har jag, Tyra och Uffe shoppat lite på Kupolen, premiär på kuppan för lill-skruttan :), hon skötte sig utmärkt!
Vi handlade lite fler nappar, kläder och en amningsnapp, sen käkade vi. Hann också med att åka till Barnens Hus och där köpte vi en badbalja med en insats, så nu har hon fått bada, mysigt!



Såg på En unge i minuten nu på kvällen och grät som vanligt i slutet, kramade min lilla bebis lite extra och tänkte såklart på min förlossning.

Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen, imorgon ska jag och Tyra hem till Emelie som ska ta lite bilder på prinsessan :). Allt tar så lång tid när man har en liten en, det känns som vi ska iväg tidigt (haha 11 ska vi dit)

Här är en bild på mig, Uffe och Tyra som syrran tog samma dag som vi kom hem från BB (i onsdags). Vi kollade på när Uffes son Adam spelade innebandymatch mot föräldrarna, både Uffe och Adam gjorde mål, men barnen vann till slut hihi..

Godnatt!!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Älskade lilla Tyra. Moster saknar dig!
    Har tänkt att bjuda hem ER på fika..då ska jag ta chansen att pussa på mosters lilla sessa. Syns snart

    SvaraRadera
  2. Det ser vi fram emot ;)
    Puss

    SvaraRadera