fredag 9 september 2011

Aqua Nova

Hej på er bloggisar!

Idag vaknade vi tidigt här hemma, nämligen klockan 06.02 då ville inte Tyra sova mer. Men vi (eller i alla fall jag) går aldrig upp bara för att Tyra är vaken, nej vi ligger kvar och leker i sängen. Jag ligger megatrött och kraxar fram någon sång, som iiingen skulle tycka om, förutom Tyra hon gillar när jag väser fram något som i bästa fall låter som en sång. Uffe retar mig alltid och frågar om jag är medveten om hur många gånger jag byter ton och melodi ;)?

Vi tog oss i alla fall till badhuset idag och badade i flera timmar och prinsessan Tyra älskade det verkligen. Hon tittade förundrat på allt (du kan ju tänkta dig mamma! du som vet hur nyfiken hon är) och plaskade, skrattade och var nöjd hela tiden! Nu har hon somnat, jag sitter i soffan och tror hela tiden att hon skriker (det är så livat på badhus så man för sånt sus i öronen efteråt) ska snart masa mig upp och börja med kvällens middag som blir tacos till idol. Vilka svensson vi är. And I love it!

Här är två bilder på mig och Tyra som Uffe tog, en är suddig
 och en är mörk haha.



Här har vi nyss fikat lite, kiosken var stängd så vi drack kaffe ur en automat, blä det smakade bränt och var galet hett så jag brände mig på tungan. Tur jag hade med mig några smörgåsar (haha vilken morsa va?) när man inte kunde köpa mat i kiosken. Jag fick gott nyttigt bröd av mamma igår som jag hade med mig. Det smakar nyttigt säger Uffe, vilket betyder torrt haha. Ja, ja vi hade riktigt kul i alla fall! Så kul som man kan ha i ett badhus ;)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar