torsdag 22 september 2011

Jobbar

Heeeeej!

Sitter och planerar för fullt, om precis en vecka är det modeshow på Kupolen Köpcentrum och jag och syrran är projektledare. Det blir en intensiv helg och kommande vecka, men rolig!!!

Känns skönt att förkyldingen börjar ge med sig, idag är det lite blåsigt men härligt väder här i Borlänge. Är så glad att mamma stickade klart min halsduk (som jag började på när jag var gravid men aldrig blev klar med) den är så mysig och skön nu när det är lite blåsigt.

Tyra somnade i vagnen under promenaden och nu sover hon ute, så jag ska fortsätta jobba lite här hemma. Nu ska jag ringa och boka möte med en frisörsalong, som ska fixa modellernas hår och i eftermiddag väntar många möten, gissar på att det blir en sen kväll.



Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar