torsdag 29 september 2011

kl.19.00

Tjingeling!!!!

Idag är det modevisning/ modeshow på Kupolens Köpcentrum
kl.19.00 & även kl.21.00
(Det är shoppingkväll och öppet till 22.00)
Jag och syrran är projektledare och ska få allt att flyta, hålla koll på 18 modeller och mer än 30 butiker, olika make up tider, hår ska fixas, modeller ska hinna käka, dj som ska spela rätt låtar till rätt butik och alla kläder, smycken, blommor, skor och annat som ska både visas på catwalken och vara i rätt skick efter visningarna.
Sen har jag ju också en underbar liten bebbe på armen också, som ska ha uppmärksamhet mat och kärlek! (Tur Uffe kommer efter jobbet och tar hand om sin minsta dotter)

-En utmaning, men såååååå rolig :)





Här är jag och min lilla sötnöt precis innan jag lämnade av henne hos mamma igår. (Det gick jättebra)

Hoppas vi syns ikväll!

Kram Malin

5 kommentarer:

  1. Lycka Till ikväll! Kommer och kollar

    SvaraRadera
  2. Lycka till ikväll!!

    SvaraRadera
  3. Det var hur bra som helst ikväll, vilken show! det där gjorde ni bra =)

    SvaraRadera
  4. Vilken bra modevisning och vilka snygga modeller! Bra jobbat :)

    SvaraRadera
  5. Ni är BÄST!!!::::

    SvaraRadera