fredag 2 september 2011

Vad blir det för mat?

Hello!

 I detta nu sitter jag i soffan och ser på när Uffe matar Tyra med kalops, det låter som att det är gott :)
Snart ska jag hugga in på en majskolv, mums jag älskar majskolvar!
Sitter och funderar på vad vi ska äta till kvällsmat, måste ändå åka och handla så då kan jag vi köpa hem det vi är sugna på, just nu är jag sugen på allt till och med Tyras kalops haha!

Har hoppat in och jobbat några timmar på café idag, tur att Uffe hade jobbat in även denna fredag och var ledig! Han tog med sig Tyra och åkte hem till hans mamma medan jag jobbade.
Blev en liten smörgås bara på café, det är nog därför jag är så hungrig!

(Oj vad jag kände mig snurrig i början på café, det var så länge sen jag jobbade och man glömmer så fort men och andra sidan så kommer man verkligen in i det fort igen!)



Återkommer ikväll när jag är mätt i magen ;)
Nu ska jag snabbt svepa ett glas smoothie och alldeles snart är majskolvarna klara!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar