lördag 3 september 2011

Nybadad

GodKväll!

Blev inget storslaget till kvällsmat igår, tjockpannkaka med bacon i + grädde och sylt fick det bli, men det var göttans!
Jag, Uffe och Tyra kikade på fotbollen igår och sen blev jag för slö för att slå på datorn igen. I den här familjen är det bara jag som vill kolla fotboll, (varken Uffe, Linn eller Adam är intresserade) ovant då jag är uppvuxen med en stor familj där alla ville kolla på fotboll (mamma var väl måttligt intresserad) men igår kikade även Uffe, som ofta tyckte Sverige var så dåliga (ja, proffsen sitter väl oftast hemma i soffan höhö)

Nu har vi badat här hemma allihopa och Tyra somnade precis, skulle egentligen ta och fixa håret (jag brukar blåsa och platta det men även använda en volumaster får att få volym i botten efter att jag tvättat håret) men jag är såå trött så jag orkar bara inte. Jag och mamma + Tyra ska på en spännande utbildning i morgon :), som håller på hela dagen så det vore skönt att slippa stressa med att fixa håret i morgonbitti, men nej nu blir det soffan.


Nybadad Tyra

Kram Malin

3 kommentarer:

  1. Hej jag undrar lite vad för slags volumaster du använder? Jag har jätteplatt hår och skulle behöva pröva något bra. Så berätta gärna vad det är :)

    SvaraRadera
  2. Hej Emma!

    Jag har också såå platt hår och är verkligen glad att jag har en volumaster :)
    Sök på google efter volumaster från Björn Axén, jag köpte min när jag gick frisörutbildningen på gymnasiet men den gick sönder och nu finns dom att få tag på överallt. Kostar runt 500:- och är enligt mig värd pengarna flera gånger om :)

    Kanske jag ska visa hur håret ser ut före och efter jag har använt min volumaster här på bloggen?

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Tack så mycket för infon :) jaa visa jättegärna, det vore toppen!! :)

    SvaraRadera