tisdag 26 oktober 2010

18/10-2010

Nej jag har inte blivit galen och tror att det är den 18 Oktober idag, men jag har glömt att skriva om datumet då jag kände den första sparken :)
Det var samma dag som jag gjorde ultraljudet, på kvällen den dagen när jag och Uffe låg i soffan och kollade på tv hade jag handen på magen och kände hur bebisen sparkade mot handen för första gången. En sån häftig känsla!!!!!! 4 gånger gjorde den det och efter det har jag känt små sparkar nästan varje dag.
Vet nu att det alltså var bebisen som jag kände redan i v.16, men bara från insidan av magen om ni förstår vad jag menar?! Då kändes det som en fjäril eller något som rörde sig, nu känns det mer kraftigt som sparkar och nu känner jag det från utsidan. Uffe har inte lyckats känna någon spark än, men det kommer väl..

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar