måndag 18 oktober 2010

Måndagmorgon

Vaknade med en hemsk huvudvärk, som nu försöker botas med lite kaffe. Det går sådär..

Läste nyss om pappa i tidningen, en intervju med honom för att han fyller 50 år i morgon :)
Pappa och mamma är i Spanien, jag och syrran bjöd dem till Alicante för att få komma iväg på lite semester, det kan man lugnt säga att dem behöver.
Tydligen var bland annat hotellet, frukostbuffén och vädret kanon, så dem trivs som sjutton där nere. Pappa ville köpa ett hus där sa han sist jag pratade med honom haha..
Men först måste nog Dalagården bli klar ;)
(Mamma & pappa håller på och renoverar för fullt, dem har köpt en gård med ett hus till farmor och ett större hus till mamma, pappa och lillebror Victor som fortfarande bor hemma. Det blir jätte fint, men det tar sin tid..)

Nu ska jag jobba på här på förmiddagen i 2 timmar, för sen kommer Uffe och hämtar mig och vi ska till Falun på ultraljudet :) Bloggar när jag kommer hem igen, så ni får höra hur det gick.

Kram Malin

1 kommentar:

  1. Åååå va spännande med ultraljud. Då är då det blir lite mer verkligt =) Kram på dej

    SvaraRadera