tisdag 16 november 2010

Adventsljusstake

Känner mig ungefär lika risig som igår, men kunde sova lite längre i morse i alla fall vilket var skönt. För tillfället är huvudvärken något mindre, vilket troligtvis beror på att jag tog en alvedon för en stund sedan.

Vilket härligt vinterväder det var idag då, riktigt soligt ute. Riktigt drygt tycker jag som är sjuk och inne, solens strålar lyser in genom fönstren och påminner om att det är dags för dammtorkning!

Förra veckan pysslade jag lite här hemma, det här blev resultatet. En adventsljusstake.



















Dem långa blockljusen köpte jag på ikea sist jag var där, silver hjärtan köpte jag på panduro och likaså siffrorna, som jag bara målade över med lite vit färg. Zinkbaljan hade jag hemma och snöret inköptes på biltema.

Kram Malin

2 kommentarer: