söndag 21 november 2010

Mysdress

I fredags fick jag hem en röd mysdress som jag hade beställt från h&m, den var jättemysig! Känner mig lite "julig" i den, har gått och myst i den hela helgen och så även idag :)

Började med att ta en promenad på morgonkvisten, kände att jag behövde komma ut och få lite luft efter att ha varit inne hela veckan. Riktigt skönt, men jag fick sammandragningar nästan hela tiden vilket var lite drygt.
När jag kom hem hade Uffe ordnat mysig frukost och köpt aftonbladet av granntjejen.

Nu ska vi snart iväg och fixa lite ved, sen kanske vi åker förbi och hälsar på hos mamma och pappa en sväng.






















Kram Malin

1 kommentar:

  1. Mys syster..Ring om du vill ha badkaret =)
    Hur skönt som helst, doftljus, lavendelte och shower finns på plats =)
    Puss Mika

    SvaraRadera